måndag 22 november 2010

Hej mitt vinterland



Nu är vintern här!
En månad och två dagar kvar till julafton och jag längtar, längtar, längtar! Så klart har vi nya traditioner nu när vi har en liten kotte och alla vill ha sin del av honom nu i jul. Jag hoppas innerligt att mina syskon och deras pappa vill fira jul med min familj och min sambos sida.

Idag har efterspel från helgens sjukdom. Valdemar fick ju på sin födelsedag feber och den har sedan dess till igår legat på 39,2-39,8, men ingen snuva eller halsont så det verkar som att det är Tredagarsfebern han fått. Nu väntar vi bara på prickarna på magen eller ryggen som bekräftar min teori. Så idag kör vi pyjamasen och softande hela dagen för att vara säkra på att febern är borta.


Premiär i pälsmössan som han fick av sin farfar och E-M.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar