måndag 20 december 2010

Är inte så bra...

...på värst mycket känns det som. Fast det känns samtidigt bättre än för några dagar sedan. Då va det illa och mådde inte alls bra. Idag känns det som jag tagit mig ur det där ekorrhjulet,eller iallafall med ett ben och en arm.
Har någon vecka eller två känts som att jag aldrig får göra något klart, inte göra något för mig själv och att jag aldrig hinner ladda batteriet fullt med ork och tålamod. Sen kom min svärfar och hans fru och hämtade min son och jag fick vara hemma själv en kväll. Jag och vovven myste i soffan,åt nachos,hade tända ljus på bordet och somnade så där skönt i soffan utan att behöva oroa sig för att lilla ska vakna och sånt där jag normalt måste göra på kvällarna.
Och det gjorde susen! Jag känner mig pigg,glad och som en ganska kul mamma.

Nu sitter vi på bussen på väg till Bergvik för att fynda blöjor,köpa sillgrejer och lite annat fix.
Idag kommer pappan, hussepappan och sambon hem från en 30 dagars turné. Lycka!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar