tisdag 28 december 2010

Folktomt IKEA


Hör inte direkt till vanligheten,men så va det faktiskt när vi va där vid 11 tiden. Hade räknat med sjukt mycket folk eftersom det är mellandagarna och ju mer jag insåg att det antagligen kommer vara kaos,desto mer insåg jag att det bästa är att inte berätta för min sambo om det troliga kaoset för då kommer han bara vilja skjuta på shoppingen. Och jag har länge velat köpa dessa sängbord som ska göra vår tron till säng rättvisa.
Så nu är dom i godan ro inhandlade medan vår prins låg i kundvagnen och snarkade. Vi blev även med champagneglas,vanliga glas och en större och djupare stekpanna med lock. Den är även den efterlängtad eftersom de som levererar vår mat ofta tycker att man ska bräsera köttet och det har varit krångligt i vanlig stekpanna. Sen är jag väldigt glad i att ha saker också...tyvärr...
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar