tisdag 21 december 2010

Jag håller på att lära mig

Vill ha bloggen fin och i ordning innan jag berättar för någon att jag bloggar. Om jag nu ska berätta för någon. Om någon snubblar över den så visst,men inte säkert jag berättar för någon annan. Så känns det just idag och det är för att jag känner mig lite dum, osäker och ja...vill ha lite ordning på bloggen innan jag känner att jag kan stå för den.

En sak jag tyckt varit hopplöst från början är att jag inte fattar hur man får till den där lilla "Jag är en Me&i mamma" loggan som tex Cecilia Blanken har på sin blogg. En sån bara måste jag ju ha eftersom jag är säljare för Me&i. Men hur får jag dit den? Vilken gadget ska man ha?

Fixat min Me&i rea hela natten, sov ca 4 timmar, varit och julfixat, lagat mat från veckomenyn, kollat tv, somnat i soffan, panik slängt ihop fotokalendrar till tre nära och nu ska jag sova.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar