måndag 19 december 2011

Flytt

Jag håller på att flytta - till WordPress.

När jag började blogga så stod det mellan Blogger och WordPress och Blogger vann. Just för att det verkade vara så mycket enklare. Och efter att ha importerat allt till WordPress och försökt få till designen så känner jag fortfarande att Blogger är så himla mycket enklare. Men Bloggers app är dålig och ofta som jag skriver inlägg i mobilen och då är det så himla tråkigt att känna att man vill gå in via datorn och snygga till i efterhand. Då kan man lika gärna använda datorn direkt och då skulle det inte bli mycket av den här lätta på hjärtat-grejen jag håller på med.

För det är just så det känns - att jag lättar mitt hjärta när jag skriver här. Ganska ofta jag saknar en vuxen människa att prata med (Valdemar säger bara "Va?!" när jag säger något. Så himla gulligt, men fett irriterande när man har ett budskap. Haha!) och då gillar jag att skriva av mig på bloggen. Efter gårdagens inlägg, där jag egentligen känner att jag blottade för mycket av mig själv och mina jävla brister, så känns det väldigt bra med en blogg.

Jag hör av mig när jag packat upp kartongerna i andra bloggen, så ska ni få ett flyttkort.

Ha en bra dag!


3 kommentarer:

  1. KRAM till dig och dina fina inlägg! Tycker du är klok som en uggla och du kommer hitta din väg i allt som vardagens röra innebär.

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du byter till wordpress för då blir det mycket enklare att kommentera:)

    SvaraRadera