söndag 23 januari 2011

Ingen måndagsångest här inte

Imorgon är det måndag igen och det gör absolut inget alls! Jag och Valdemar har nämligen ledigt på måndagar. Tanken är att Jakob ska fira familjemåndagar med oss också men just den här måndagen kunde han inte för han jobbar häcken av sig stackarn.
Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa min lillasyster som är hemma ifrån Oslo. Med förhoppningsvis så menar jag att hon inte fått halsflussen hon misstänkte att hon höll på att få. Då vill vi ju inte hänga med henne. Hon kom hem redan i fredags kväll och då hade vi planerat att ha myskväll med god mat och film, men tyvärr fick jag gå hem tidigare från jobbet pga magsjukan eller om det nu var matförgiftning...vem vet...symptomen är tydligen väldigt lika så det var bara för mig att hålla mig ifrån folk i 48 timmar. Kul helg! Typiskt när min fina lillasyster kom hem.

Så nu hoppas vi att Sara mår bra imorgon så att vi kan hänga med henne hela dagen!

3 kommentarer:

  1. Ha en härlig måndag och hoppas du/ni får träffa din syster. Och att det inte var magsjuka du hade! ;-)

    SvaraRadera
  2. Absolut kan det vara så enkelt att hon inte tycker om det;) Fast man får nog prova ett par ggr innan;) Hon gillade ju inte maten heller eller gröten när vi började med det, men nu älskar hon det;) Men det är ingen stress med vällingen heller så ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en mys dag utan sjukdomar i morgon :)

    SvaraRadera