fredag 21 januari 2011

Sött, sött, sött!


Sött! När barn har sovtupérat hår. I morse tror jag Valdemar slog rekord men tyvärr syns det inte lika mycket på bilden som i verkligheten. När han har tupérat så brukar jag inte göra något åt det,det är ju för gulligt! Men nu på bussen till dagis så ångrar jag mig nästan. De andra föräldrarna verkar fixa håret på sina barn och nu kommer Valdemar kanske se ovårdad ut. Jaja...
Sött! När barn sover och dom blir sådär svettiga, rosiga och har kudd eller lakansavtryck i ansiktet. Då ska man plocka upp dom, sitta med dom i knät och snosa på dom.
Det är livet det!
Published with Blogger-droid v1.6.5

4 kommentarer:

  1. Hihi, sådär har min lilla tjej på 5½ mån också hela tiden:) Hon har så mkt hår och det där där bak blir helt tovigt och som svinto när hon sover eller ligger på rygg haha;-)

    SvaraRadera
  2. Och det är ju så himla gulligt! Åh, man blir helt varm i hjärtat av sina små skruttungar! Tycker tom han är gullig när han ser ut som en valross i sin snormustach... :)

    SvaraRadera
  3. Gomorron! Ja jag kan hålla med dig om det, att det är lättare att hålla en diskussion när man svarar i sin egen blogg. Men kruxet är att behöva gå tillbaka till det ursprungliga inlägga för att leta svar. Verkar som de flesta vill att man svarar i respektives blogg, men verkligen en smaksak.

    Hittade föressten till din blogg via gruppen på FB. Har inte presenterat mig där, men jag är också en karlstadsmamma i alla fall ;-)

    SvaraRadera
  4. Beror såklart på vilken typ av blogg det är.

    Jag misstänkte att du var från FB gruppen men hittade inte din blogg i listan över alla bloggar.

    SvaraRadera