måndag 21 mars 2011

Jobba jobba


Jag sitter på jobbet och rullar bestick till morgondagens lunch och drömmer om sommar med min lilla familj.
Idag har vi lämnat schema för Valdemars semester till dagis. Han har semester från 1 juli till 8 augusti.
Förutom att semester är jävligt skönt så ser jag fram emot att Jakob och Valdemar kommer få massa kvalitetstid tillsammans. Men så ser jag även fram emot att när semestern är över så blir det inga tre timmar per dag på bussen,utan då börjar Valdemar på dagiset närmast oss och vi får en enkel promenad på några minuter dit. Det kommer göra stor skillnad i min lilla vardag.
Sen drömmer jag om små sommarlortiga fötter som springer runt i vår lilla trädgård, om glassätande, cykelturer, åka och bada-utflykter, grillkvällar och båtåkande.
I min drömmar är det sol varenda sekund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar