lördag 19 november 2011

Firat


Inte nog med att vårt barn skämdes bort med otroligt mycket fina presenter, även vi föräldrar fick presenter. En glasvas med en vacker Amaryllis och den mycket önskade boken Trotsboken. Åh vad glad jag blev för den! Ska diska undan och sätta mig och läsa om två åringar. Känns som jag behöver det om jag ska klara av att leva ensamstående med bråkstaken i en månad. För nu är jag turnéänka.

Kul att se fram emot är att den 3:e åker jag och Valdemar med Jakobs mamma till Göteborg för att gå på Lisebergs julmarknad och umgås lite med Jakob. Sen åker jag och Valdemar vidare till Stockholm för att möta upp Jakob, hänga backstage på giget (kanske hälsa på Pernilla Wahlgren och Christer Sjögren), bo på hotell, äta god mat och umgås med Jakob på hans dayoff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar