lördag 5 november 2011

Lördag

Nu har vi gjort Ikea och lämnat lilla plutten hos farfar och Mia. Jakob åkte och jobbade hockey och min familj kom och hämtade mig på väg till mammas grav för att tända ett ljus. Min styvfar var där igår och fixade till så fint med granris och ljung.

Nu är Vi hemma hos min styvfar och syster för att äta tacos och efter hockeyn kommer Jakob och hämtar mig. Egentligen skulle han iväg på en grej efter hockeyn men från tåget hem tidigare idag så skickade han det här smset: "Jag kommer hem efter hockeyn så kan vi har myskväll." Precis vad jag önskade att han skulle göra, men inte bett honom om. Skönt att det förstås utan att man behöver be om det, det värmer lite extra då. Så ikväll blir det ost, vin och bubbelbad.

2 kommentarer:

  1. Vi fick också köpa ny bäddmadrass för nån vecka sen då Tuva hällt en liter badolja i vår gamla bäddmadrass... Vi köpte Sultan Tafjord tror jag den hette 7cm tjock. Nu ligger man ju tom bekvämt även om man hamnar i mitten där skarven från resårmadrasserna är! Som en dröm, blev en ny säng:-)

    SvaraRadera
  2. Vi köpte nya sängar för 2 år sedan och köpte då en sån tjock bäddmadrass. Men nu har den utgått ur sortimentet och fått en ersättare som var minst lika skön. Den nya är det latex och något naturmaterial blandat och den har lite Tempurkänsla i sig tycker jag.
    Det är så himla härligt när det känns som man hoppar upp i en hotellsäng :)

    SvaraRadera