fredag 15 april 2011

Idag

Här hänger jag idag

Det här är en bit av mitt lilla arbetsrum. Lite mer städat fast ändå är jag inte helt tillfredsställd. Behöver rensa bland papper och lådor och få det rent och snyggt. Så man slipper tappa koncentrationen från böckerna och bara fokusera på oredan som existerar här inne.
Men nu blir det lite mer plugg. Just nu är det etik, företagskultur, Karlstad Universitet och värdegrunder som ska plöjas igenom och skrivas om. Intressant, men mycket.

Igår hade jag skön (?!) träningsvärk i hela benen. Lite konstigt egentligen eftersom jag inte gjorde så mycket. Men för min otränade kropp var det tydligen tillräckligt. Jag jobbade och gick därmed hela dagen och sen cyklade jag hem. Det tar ca 20 minuter och vi bor på näst högsta området i stan så det var seg uppförsbacke hela vägen. Bra för häcken :) Så jag kände att jag inte behövde ut och springa igår, utan satsar på i kväll istället.
Borde nog ha ett par bättre skor att springa i. De jag använder är ett par i Gore-Tex och mer tänkta för att promenera i skogen med och dom är ganska så stumma. Ett par springskor och springkläder lägger jag på den där eviga önskelistan (den där önskelistan man har där man önskar sig saker fast man inte fyller år eller är julafton på länge länge, men man önskar sig ändå).


Jag antar att M efter skons namn står för Men. Då kan man som Women välja att få den i ceriserosa.
 Tycker att den där ärtgröna färgen är så himla fin.


Hej hopp! så skulle man vara snyggast (i alla fall snyggast klädd) i det där lilla spåret jag springer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar