fredag 24 juni 2011

Klänningen

Jag blev så nöjd och känner mig så fin i klänningen att jag tom klarar av att visa upp en bild på klänningen med mig i. Är inte jättebekväm med att bli fotad. Och verkligen inte om andra ska se bilden. Tråkigt. Tog i alla fall några bilder nu med minimalt utrymme framför lilla spegeln. Varsågoda.
Tog ärtgröna sandalerna och min ärtgröna korta cardigan till. Blev väldigt fint.
Ev kommer jag sy en klänning i samma modell med lite festligare tyg till bröllopet vi ska på i mitten på juli.
Nu är vi halvvägs till stugan där vi ska fira midsommar med min styvfar, min bror, Jakobs pappa och hans fru. Tradition sedan 7 år tillbaka. Garanterat trevligt! Hoppas bara det blir lite sol. Eller mer så att man hoppas det inte blir kallt. Trist att sitta på altanen hela dagen pga regn. Och alla mygg som brukar komma med det. Håller också tummarna för att vi slipper stöta på huggormar.
Trevlig midsommar!

2 kommentarer:

  1. Tjusigt! Kul att se hur du ser ut med. Hitta din blogg för ett tag sen och har följt den lite anonymt ett tag. :-)

    SvaraRadera