torsdag 23 juni 2011

Till skoönskelistan

Som faktiskt inte är alls lång. Jag gillar skor men tycker det är så himla svårt att hitta fina skor och roliga skor som det inte är för höga klackar på.
Idag när vi sprang till dagis så trampade jag snett och en rem på mina älskade slitna supersupersköna sandaler gick av. Åh va ledsen jag blev. Älskar verkligen de där skorna. Så himla sköna och så där vardagssnygga och sköna när man behöver ett par bekväma skor att traska runt i till tex vovvepromenaderna, hänga i sandlådan eller springa på stan. Jag som trodde att det var vi, linne och slitna jeansshorts i sommar, men ack va fel jag hade. Har nu letat igenom hela internet och kommit fram till att dessa är väldigt likvärdiga och får hamna på min önskelista.























Hade jag inte varit så jäkla lång så hade jag önskat mig ett par Hasbeens träskor. Lite tveksam på Moheda träskorna. Ska nog pallra mig iväg och prova några någon dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar