tisdag 5 juli 2011

Klassikern


Idag kom jag på och utnyttjade ännu en fördel med att Valdemars nya säng är bred: jag la mig bredvid honom när han först inte ville somna. Där låg jag under hans lilla täcke och klappade honom på kinden, upp på pannan, genom luggen och ner på pannan igen, mot ögonen så han blundar tungt. Så som jag brukar göra när han är sömnig men inte själv klarar av att somna.
Efter ca 10-15 min så kom Jakob upp och väckte mig. Jag hade somnat där bredvid Valdemar, som nu också sov. Jag fick en släng av lyckorus när jag vaknade till och insåg att jag somnat bredvid världens vackraste barn och väckte mig gjorde världens vackraste man. Nere framför tvn så hade Jakob dukat upp oststavar, champinjoner, korvbitar, guacamole och Wilmas knäckebröd. Så nu har vi haft myskväll och kollat på The tourist. Den var okey, blir lite störd på såna slut bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar