måndag 4 juli 2011

Liten blir stor


Nu ligger lilla plutten i sin nya säng. Han hoppade i den direkt och tyckte det var hur kul som helst när vi möblerade om på hans rum.
Det var inte riktigt så jag tänkt mig att den skulle se ut, men är verkligen jättenöjd. Och ett stort plus är att den är bredare än de andra jag tittat på. Och Valdemar var nöjd.

Jakob kom hem från Roskilde och Peace & love idag och Valdemar blev sitt gamla/nya jag och var riktigt tråkig mot Jakob. Vi gjorde Tacos, något vi aldrig äter, och när vi satt där framför tvn och åt så lutade sig Valdemar fram och klappade kärleksfullt sin pappa på armen. Jag började gråta för dom är så fina mina killar. Sen skrattade vi gott när vi märkte att Jakob satt på Valdemar två blöjor utan att märka det. Hahaha! Han säger att han är trött efter jobbhelgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar