lördag 1 oktober 2011

Kom i alla fall hem med en mysig tröja...

Provade den för min bror och han sa: - Den där var ju faktiskt snygg.
Tack.

Efter en sväng på stan som inte blev som jag tänkt mig och jag kände mig mest nere och besviken när jag kom till lasagne och rödvin hos min fina svärmor, så var jag ändå ganska nöjd med ett köp: en lång finstickad oversizetröja i blyertsgrått. En sån där perfekt vardagssnygg tröja att ha till brallor eller leggings.
Jag kände mig jättestressad på stan och fick väldigt svårt att hitta något jag ville ha. Insåg flera gånger när jag stod och drog i olika plagg att jag kanske inte skulle kolla på sidenkjolar, blusar, pumps, paljettklänningar och sånt där eftersom mitt liv numera är väldigt oglammigt. Det är vardagskläder jag behöver. Kläder att ha i skolan tex. Som en finstickad oversizetröja i blyertsgrått som faktiskt är snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar