lördag 1 oktober 2011

Okey, vädret är inte det bästa idag

Men fasen vilken härlig dag jag ändå kommer ha.

Började med att ta ett varv på min crosstrainer. Det är så himla kul!
Kollade på det där Vetenskapens värld-programmet om smör, men blev visst uttråkad för jag glömde lyssna och tänkte på massa annat istället. Tiden går fort när man har något att titta på eller lyssna på när man tränar. Ska nog börja följa någon serie. Någon som har något tips på serie som man kan se via playfunktion på datorn?
Kollade även på när nagellacket torkade.

Och nu ska jag hoppa in i duschen, sen ta en liten promenad med min lilla vovve. Ska leta fram andra kläder än mysbyxor (ändå glad att det inte är lika varmt som igår, för nu kan jag ha mina nya skor), leta fram en väska (lever fortfarande med barnvagnspåsen eller fickorna på jackan), ta bussen ner till stan och där bränna mina presentkort som jag fick i födelsedagspresent. Jag behöver en höstjacka och toppar. Och Valdemar ska få en fleeceoverall att ha på dagis.
 Sen ska jag fika med min kusin Sofia och hennes dotter Emilia. Och eftersom jag faktiskt är på stan barnfri så kommer jag nog vara så elak mot min kusin att hon själv får passa sin dotter. Är jag barnfri så är jag och då ska jag fasen få sitta passiv och fika. Jepp. Sen ska jag hem till min svärmor och bli bjuden på lunch. Hon förvarar även mitt barn sedan igår em när jag åkte till jobbet, så jag kommer även träffa honom och sen ta med honom hem. Slut på barnledig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar