söndag 20 februari 2011

Ej önskad sovmorgon avklarad

Jag sov till 11.30 idag. Det har inte hänt på många många månader och var egentligen välbehövligt eftersom jag sover väldigt lite, men hade hellre gått upp och pluggat och städat lite.



Nu sitter jag och vovven på bussen till farmorn för att hämta lilla busungen. Han har varit hos henne sen igår lunch, just för att jag skulle få sitta och plugga massa ifred. Dom har kollat på Melodifestivalen, ätit Paella och myst. Valdemar tycker om både räkor och kräftor. Hos farmor får man inte "vanlig" tråkig mat heller och han äter och mumsar mer än gärna i sig. Tycker det är roligt eftersom vi hemma gärna lagar annat än vanlig husmanskost.


Har fått otroligt mycket gjort med plugget och det känns himla bra! Examinationen ska lämnas in på tisdag och på torsdag är det omtenta för en gammal kurs. Tråkigt, men ett måste.

Idag kommer sambon, pappan och hussepappan hem från jobb i Luleå och Umeå. Jag längtar jättemycket efter honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar