måndag 21 februari 2011

Tage hämtar Valdemar på dagis imorgon.

Snubblade över den här annonssidan grannar.se och blev nyfiken.
Så här ser det ut i vårt närområde(?)

Nu har ju vi inte behov av någon ny barnvakt (är alldeles jättenöjda med farmor och farfar och behåller dom så länge dom vill passa vårt lilla busfrö), men blev nyfiken på att se hur det ser ut på den marknaden. Vänster är barnpassningssidan och höger hund & djurpassningssidan.
Tyckte det var självklart att stryka över namnen på de som lagt ut annonserna, men man kan ändå se att de som gärna passar dina barn även kan tänka sig att passa din hund. Inget fel med det. Men det jag tycker är lite skojigt är hon som jag ringat in. På vänster sida så kan man läsa att man behöver semester ibland (ja tack!) och då antar jag att hon menar att man ska anställa henne då man vill ha semester. Sen flyttades min nyfikenhet över till hundpassningen och även där hittade jag hennes namn och att hon erbjuder sina tjänster...men är hon en hund?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar