torsdag 10 februari 2011

Jag är trött

Och stressad.
Stressad över plugget. Jag hinner inte få den tid jag behöver för att plugga. Och jag har en examinationsuppgift som ska lämnas in om en vecka. Jag vet vad jag ska skriva om och hur jag ska lägga upp det,men har inte hunnit med att läsa om teorierna i kurslitteraturen så det är ändå massa jobb. Och det var ett bra tag sen jag gjorde sånt här.
Och den 24:e feb och den 2:e mars har jag omtenta och det var verkligen länge sedan jag gjorde de tentorna sist och har massa att plöja igenom för att kunna ha en chans att klara dom.
Och Valdemar somnar vid 20-21 tiden och verkar som oftast vakna vid 23 och inte kunna somna om. Så han får sova i vår säng och när han väl somnar där och jag inte somnat med honom,så är jag väldigt trött på alla sätt och klarar inte av att ta in mer från böckerna. Då har jag också varit vaken sen 7 tiden och ögonen går såklart i kors. Valdemar ligger mellan oss och sparkar och gnyr hela natten.
Och inte nog med det så har jag fått en allergisk reaktion på tvättmedlet (får sånt ibland när jag haft ett tvättmedel för länge. Konstigt,jag måste liksom byta märke efter ett tag annars får jag en reaktion) och har som ett par strumpbyxor av utslag. Så pga det så kan jag inte sova när jag väl får sova. Täcket går inte att ha på sig för då kliar det och utan är det för kallt. Så jag smörjer med AloeVera och kliar mig hela nätterna och kollar på klockan.
Och dum som jag är så har jag skrivit upp mig på för många pass på jobbet som jag nu egentligen inte har tid med.

Men positivt är ju att det kommer vara så här i en månad,sen ska allt vara som vanligt igen. Så jag kommer i mitten på mars vara en pigg, glad och positiv Anna,för då har jag även hunnit göra kompletteringarna på min Positiv Ångest examination.
Tills dess kommer jag nog fortsätta vara ilsken, trött och stressad.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar