onsdag 17 augusti 2011

Dumhuvud

Skrev ett präktigt inlägg om att jag är så glad att jag tyckte det var äckligt att röka.

Sen prövade jag ytterligare en festcigg och när vi grejade med huset på kvällarna så tog vi en varsin cigg för att skrämma bort myggen (det funkar och Jakob har alltid rökt någon cigg då och då) och sen blev det en åhvadjagärduktigsommålatenbjälkeitaketcigg och sen blev det fler belöningscigg och sen rökte jag många på inflyttningsfesten i fredags och sen har det liksom rullat på. Så nu är jag sådär äcklig och röker två stycken varje kväll.

Vill ha någon att skylla på. Imorgon när min bror kommer så får han ta med paketet hem. Så får jag sitta här ute på landet och inte ha några cigg hemma och hoppas det går över. För jag vill ju inte egentligen. Och så vill jag be alla dom som jag tänkt är dumma i huvudet som börjat röka efter långt uppehåll om ursäkt. F'låt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar