onsdag 24 augusti 2011

Höstskor

Jag fyller år om mindre än en månad och önskar mig höstskor. Nu när man hänger en del i lekparker och jagar barnet och sådär så har man fått börja tänka mycket mer praktiskt tycker jag, jag var inte så innan jag fick barn. Var faktiskt inte det minsta praktisk innan jag blev morsa.
Jag läser Cecilia Blankens blogg och hon har vid flera tillfällen skrivit om Kavats damskor och visat upp sina jodphurs som hon har därifrån och jag tycker dom är skitsnygga. Så ett par såna har jag tänkt att önska mig. Hon har i den supersnygga färgen cognac, som jag älskar och till hösten brukar önska mig nästan allt i, men eftersom jag redan har mina älskade skinnstövlar i den färgen och dessa skor i svart skulle passa super bra att variera med stövlarna. Frågan är bara vilka man ska önska sig.


















5 kommentarer:

  1. Så snygga! Den svarta vill jag ha!!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Antar att du menar den bakersta? Den främre uppfattas inte som lika svart och mycket pga sulan tror jag. Lite det jag tror jag stör mig på hos den. Fast det lutar mer åt den främre iaf. Ska nog kolla runt lite på andra innan jag skickar önskelistan till tomten eller nåt sånt.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar de främre bäst:) ser fantastiskt sköna ut! Jag köpte vagabonds variant av jodphurs förra hösten, dock inte särskilt promenadvänliga. Ont i foten så inget att rekommendera!

    SvaraRadera
  4. Att dom ska vara promenadvänliga är ett måste.
    Får ta en skosväng på stan någon dag och prova lite.
    Hittade dessa på Brandos och dom verkar ha så himla mycket skor. Helt sjukt mycket skor.

    SvaraRadera
  5. Jag vill att de ska vara snygga till både kjolar och byxor.

    SvaraRadera