måndag 22 augusti 2011

Turnépermis

Snart kommer min man hem!
Han har varit borta i åtta dagar, haft världens hemlängtan och vi har saknat honom en massa, men nu sitter han i bilen bara någon timme bort.
På onsdag kväll åker han igen, men "bara" över helgen, hemma på måndag igen. Jag är himla glad över att den här veckan utan honom har gått så bra. Jag gick in i den med tankar om att det skulle bli väldigt jobbigt och svårt, att jag skulle tappa orken och bara vara ledsen.
Men jag har mått toppen, dagis har funkat klockrent (Valdemar går på dagis from idag), vi har umgåtts med min familj, kusiner och vänner, jag och Valdemar har lagat god mat ihop och haft många mysiga stunder. Jag hoppas jag kan tänka på det när Jakob åker på onsdag.
Nä, nu ska skolpapperna sorteras och Arbetsrättböcker fixas. Laddad för skola om en vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar