söndag 7 augusti 2011

Lilla bloggen

Egentligen är det ganska ointressant att se hur många som läser min blogg. Men när jag kollar statistiken och ser att det är många (allt är relativt) så blir jag både glad, får en väldans prestationsångest, känner mig fånig, får dåligt självförtroende och känner mig ointressant.
Tidigare så kollade jag statistiken på Analytics, men så slutade den helt plötsligt en dag att räkna och jag har inte lagt värst mycket ork på att fixa till den. Men så sprang jag på ett tips om en räknare som heter Supercounters och tänkte: Äh, va fasen! Jag testar! Och nu var jag inne och kollade statistiken och märker att det är superlätt att läsa av statistiken där. Och något som jag verkligen tycker är intressant det är att se på ett ungefär vilka som läser bloggen och med denna räknare så var det skitlätt att se. Kul! Man undrar ju faktiskt vilka ni är som läser.

Godnatt!

7 kommentarer:

  1. Jag läser den men är superdupermegadålig på att kommentera =(

    Kram Malin

    www.malinocholiwer.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Du är en av få som jag har på listan över kända läsare Malin :) Tänkte härom dagen efter att vi smsat att det vore kul om det blir skitväder någon dag då vi skulle ses så vi kan kolla in Leklandet...äntligen. Eller fin och klappa djuren i Mariebergskogen.

    SvaraRadera
  3. Här har du en läsare till och du ska definitivt inte ha prestationsångest eller dyl. Du har ett vägvinnande sätt att skriva och jag blir alltid glad när du uppdaterat. Kram från kakmonstret

    SvaraRadera
  4. jag är också här.. å mamma vet du :) kram Sara

    SvaraRadera
  5. Tack och kram på er Sara och Kakmonstret!

    SvaraRadera
  6. Lite besviken över att inte läsa om att du springer mer :)
    Gillar att du vågar skriva uppriktigt och inte som i de flesta andra bloggar där folk alltid har det som himla bra.

    SvaraRadera
  7. Ledsen att göra dig besviken Daniel. Lite dåligt med motion just nu pga husrenovering och sånt. Ska ta tag i det på något sätt.

    SvaraRadera