onsdag 24 augusti 2011

Å hopp i säng

I säng innan klockan är 24,det var inte igår. Senaste veckan har klockan varit efter 02 när jag lagt mig.

Jag har fixat disken (nya Anna klarar inte av att vakna och hitta disken på diskbänken), tvättat, gjort schemat för jobbet, bestämt hämtningar och lämningar med Jakob, styrt upp mina pluggpapper och kollat schemat för skolan, bestämt med barnvakterna för kommande månaden och gått med lilla sjuka hunden. Känns bra att lägga sig nu med allt uppstyrt och organiserat.

Imorgon väntar dagis, förberedelseläsning inför arbetsrätten som börjar på måndag och sen jobb. Imorgon åker Jakob iväg på turné igen. Känns okey, förutom att de här dagarna när han varit hemma och varit sjuk har varit himla tråkiga. Men väldigt mysiga med barnfria frukostar med film. Idag såg vi "Till allt som är vackert" (tror den hette så?) och jag har hela dagen tänkt på vilken jävla gris Samuel Fröler är.

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar