söndag 4 september 2011

Gulliga upptäckter så här på kvällskvisten

* Det fräser i nästan varenda buske som Tage nosar i. Det är alltså gulliga igelkottar som är ute och grejar och blir väldigt irriterade på att Tage kommer och stör. När jag var hos mormor och morfar en sommar som liten så kom det en igelkottsfamilj med små gulliga igelkottsbarn. Dom är något av det sötaste jag sett. 

* Prins Korven pratar mer och mer i sömnen. Farmor berättade att han ropat på sin pappa i sömnen och nu i kvälls så ropade han: - Tata! (=Tage). Jakob pratar ganska mycket i sömnen och jag har alltid varit en både dag och nattdrömmare och när jag var liten så var det ett problem med att jag gick så mycket och gjorde konstiga grejer i sömnen.  Idag har prinsen även sagt sitt eget namn för första gången. Han heter Valvar och är så Jävla gullig så jag vill äta upp honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar