söndag 4 september 2011

Huvudvärk

Vaknade även idag med huvudvärk.
I 2-3 veckor har jag haft huvudvärk nästan varje dag. Det är jobbigt. Jag tror att de flesta gånger har varit pga att det varit så mycket åskoväder, då reagerar min skalle med huvudvärk.
Vaknade även av att Prins Korven drog i min garderob. Eller han hade redan varit och dragit i min garderob, så allt jag hade hängande på nedersta stången låg slängt på golvet i vårt sovrum. Suck.
Valdemar är väldigt mycket för att dra ut och sprida saker över hela huset. Vi bor i ett hus som oftast ser ut som ett bombnedslag, man plockar, städar och fixar men det dras ut grejer direkt igen. Jag spenderar oftast tid på kvällen, när Valdemar har lagt sig, med att plocka undan så att man kan gå och lägga sig med den sköna känslan att det är lite fint och att slippa vakna och det första man ser är ett bombnedslag.
Vi har satt barnlås på alla lådor i köket och i badrummet och nu lagom till att jag håller på att bli sinnessjuk, få psykbryt, slita mitt hår, frusta och pusta över allt stök (i kombination med renoveringsstök är det nästan för jävligt) så lär sig Valdemar att öppna barnlåsen. Så nu har jag fått ännu mindre kontroll över sakerna i lådan. Och därmed fått ännu mindre kontroll över ordningen här hemma.

Gammal bild, men ändå väldigt beskrivande.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar