måndag 12 september 2011

Sjukstuga

Igår blev jag lite besviken på mig själv som lät oss sova så länge och komma fel i rutinerna. Men tänkte att Valdemar brukar inte kunna sova middag så länge så det fanns säkert ett skäl till att han sov så länge igår.

Och visst var det väl så. 02.30 vaknade han och grät. Jag försökte få honom att somna om, men han kom aldrig till ro så jag försökte natta om honom i vår säng men det funkade inte heller. Han kändes faktiskt inte speciellt varm men det är skönt att kunna utesluta saker när man inte vet vad som är fel. Så jag fixade en flaska välling och tog en temp: 38.7. I med lite Alvedon också och så fick vi några timmars sömn.

Tempen står på 39.3 idag och planen var redan att vara hemma eftersom dagis är stängt. Min syster fyller 22 år idag och tanken var att vi skulle åka till henne och äta middag. Nu ändrade vi planerna så min familj kommer hit istället. Nu ska jag passa på att städa lite när pruttis sover.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar