tisdag 6 september 2011

I vecka 18

Sitter på bussen på väg ner till stan. Vi ska handla en andra uppsättning med regnkläder och sånt att ha på dagis. Sen ska vi träffa min kompis Sara och ta en fika med henne. Vi har inte setts på ett år och jag ser mycket fram emot att träffa henne igen.

Inser tyvärr att jag och Sara kommer se lika långt lågna ut. Det var en miss att ta på sig ett figursytt linne känner jag. Väldigt konstigt är att jag hinner nästan bara äta upp maten så är jag sådär kurrhungrig igen. Men med tanke på hur jag ser ut så är binnikemask uteslutet.

Uppdaterat: Blev lite konstigt det där kanske. Sara är gravid i v 18. Jag, jag är bara tjock från senast jag var gravid. Så jag menade. Samtidigt som jag tänkte på att jag är tjock så kurrade det till i magen, trots att jag åt för inte alls länge sedan och då tänkte jag tanken: "Tänk om jag har Binnikemask?" men slog bort den direkt...eftersom jag är tjock. Har man Binnikemask så äter man och äter, trots att man inte går upp i vikt, utan tvärtom går ner i vikt.

2 kommentarer:

  1. Vad menas nu med i v 18????? E du gravid kusse?:-)

    SvaraRadera
  2. Ska du ha en liten till? Grattis,eller fattar jag fel?Eller är det Sara som är i v18?

    SvaraRadera